FAQ
Masz wątpliwości dotyczące produktów lub zamówienia?
Sprawdź odpowiedzi na często zadawane pytania.
Zamówienia, dostawa, płatność
Ile kosztuje przesyłka?
Dostawa pod wskazany adres:
-
InPost Kurier: 12,90 zł (zamówienia powyżej 299 zł GRATIS)
-
DHL Kurier: 13,90 zł (zamówienia powyżej 299 zł GRATIS)
Dostawa do punktu odbioru:
-
ORLEN Paczka: 9,90 zł (zamówienia powyżej 299 zł GRATIS)
-
Paczkomaty 24/7: 10,90 zł (zamówienia powyżej 299 zł GRATIS)
-
Punkty DHL: 13,90 zł (zamówienia powyżej 299 zł GRATIS)
Gdzie znajduje się moja przesyłka?
Po nadaniu przez nas paczki, otrzymasz maila z potwierdzeniem. Status swojej paczki będziesz mógł/mogła sprawdzić i śledzić w wyszukiwarce wybranego kuriera. Przesyłka powinna trafić do Ciebie najpóźniej w przeciągu 48 h od momentu wysłania (większość przesyłek dostarczana jest w 24 h).
Jaki jest czas oczekiwania?
Paczki staramy się wysyłać najszybciej, jak to tylko możliwe. Zamówienia złożone i opłacone do 10:00 opuszczają nasz magazyn jeszcze tego samego dnia. Zamówienie jest przygotowywane po odnotowaniu płatności lub po odnotowaniu zamówienia za pobraniem. Po skompletowaniu w naszym magazynie, produkty ruszają w drogę i w zależności od wybranej metody dostarczenia paczki, powinny znaleźć się w wybranym przez Ciebie miejscu w ciągu 48 godzin (w praktyce zazwyczaj są to 24 godziny).
Wyjątkiem stanowią zamówienia z produktami z kategorii „PREORDER” oraz „NOWOŚĆ”. W tym przypadku realizacja zamówień może wydłużyć się do 10-12 dni.
Jakie formy płatności i przesyłki dostępne są w sklepie?
W naszym sklepie dostępne są następujące sposoby płatności:
-
przelewy on-line (obsługiwane przez IdoPay),
-
płatność odroczona do 30 dni (obsługiwana przez PayPo),
-
płatność BLIK (obsługiwana przez IdoPay),
-
płatność kartą (obsługiwana przez IdoPay),
-
Apple Pay, Google Pay (obsługiwana przez IdoPay),
-
płatność za pobraniem (przy odbiorze),
-
przelew na konto.
Przesyłki nadajemy za pośrednictwem następujących firm kurierskich:
-
DHL (Kurier, Punkty Odbioru),
-
InPost (Kurier, Paczkomaty)
-
Orlen (Paczkomaty)
Co zrobić, gdy nie udało mi się dokończyć płatności?
Napisz do nas lub zadzwoń, możemy wygenerować dla Ciebie nowy link do płatności przelewem on-line lub zmienić formę opłaty za zamówienie na przesyłkę za pobraniem.
Czy oferujecie darmową przesyłkę?
W naszym sklepie otrzymujesz darmową dostawę na terenie Polski dla każdego zamówienia o wartości powyżej 299 zł.
Reklamacje i zwroty
Chcę dokonać zwrotu lub reklamacji. Jak postępować?
Wszystkie informacje na temat warunków i procedury zwrotów i reklamacji opisaliśmy TUTAJ.
Jeśli nadal masz pytania najlepiej napisz do nas lub zadzwoń, zajmiemy się sprawą!
W jakiej formie otrzymam zwrot, jeśli zamówienie zostało opłacone "Kartą podarunkową"?
Jesteśmy w stanie zwrócić całość wpłaty w formie przelewu lub podzielić kwotę z uwzglednieniem karty podarunkowej.
Czy mogę dokonać wymiany zakupionych produktów?
W sklepie nie prowadzimy wymian. Jeśli zakupiony produkt okazał się za mały lub za duży, możesz dokonać zwrotu, a następnie złożyć ponowne zamówienie.
Kody rabatowe
W jaki sposób działają kody rabatowe?
Po dodaniu produktów do koszyka wpisz kod w polu "POSIADASZ KOD RABATOWY?". Po kliknięciu "Aktywuj" kod zostanie naliczony.
Nie otrzymałam/otrzymałem kod rabatowy po zapisaniu się do newslettera. Co robić?
Upewnij się, czy potwierdziłaś/eś subskrypcję w swojej skrzynce mailowej. Sprawdź również, czy wysłany przez nas mail nie trafił do folderu SPAM lub innego folderu dostępnego na Twojej skrzynce. Jeśli nadal nie otrzymałaś/eś kodu, skontaktuj się z nami pod adresem sklep@zumbasklep.pl.
Otrzymany kod rabatowy nie działa. Co robić?
Upewnij się, że kod rabatu został wpisany prawidłowo (radzimy skorzystać z funkcji kopiuj-wklej). Jeśli nadal masz problemy ze zrealizowanie kodu, skontaktuj się z nami pod adresem mailowym sklep@zumbasklep.pl
Karta podarunkowa (Gift Card)
Jak mam urzyć karty podarunkowej?
Karta Podarunkowa to forma zapłaty. Możesz wybrać Kartę Podarunkową w "Opcji zapłaty" podczas składania zamówienia.
Ile czasu mam na wykorzystanie karty podarunkowej?
Karta Podarunkowa nie traci ważności ani nie traci wartości, jeśli nie jest używana.
Czy mogę zamówić kartę podarunkową o dowolnej wartości?
Tak. Karta podarunkowa działa jak karta prepaid. Na życzenie możemy wygenerować kartę o dowolnej wartości.
Program lojalnościowy
Jak działa program lojalnościowy?
Każdy użytkownik zarejestrowany w naszym sklepie może zbierać punkty za zakupy produktów, wystawione opinie oraz za zapisanie się do newslettera. Od Ciebie zależy na co przeznaczysz swoje zebrane punkty.
Ile otrzymam punktów za moje zakupy?
Każdy zakup w naszym sklepie premiowany jest punktami w Programie Lojalnościowym. Ilość punktów uzależniona jest od ceny kupowanego produktu. Podczas zakupu otrzymujesz informacje o liczbie punktów przyznanych za zakup konkretnego towaru. Za każde wydane 100zł otrzymasz 100 punktów.
Czy otrzymam punkty za wystawienie opinii?
Za każdą zaakceptowaną przez obsługę sklepu opinię o produkcie również zdobywa się punkty. Możesz zaopiniować dowolną ilość zakupionych przez Ciebie produktów. Za każdą opnię otrzymasz 50 punktów.
Czy otrzymam punkty za zapisanie się do newslettera?
Punkty otrzymują również zarejestrowani klienci, którzy zapiszą się do naszego newslettera, dzięki niemu otrzymasz informacje o promocjach, nowościach i innych akcjach w naszym sklepie na swój e-mail. Za zapisanie się do newslettera otrzymasz 200 punktów.
Gdzie mogę sprawdzić ile mam punktów?
Liczbę posiadanych punktów możesz sprawdzić logując się na swoje konto. W sekcji "Program Lojalnościowy" zobaczysz ile masz punktów.
Kiedy zostaną dodane punkty do mojego konta?
Punkty naliczane są po 30 dniach od zrealizowania zamówienia.
Na co mogę przeznaczyć zebrane punkty?
Zebrane punkty można wykorzystać przy kolejnym zamówieniu. Należy pamiętać, że nie można stworzyć zamówienia, które posiada produkty tylko i wyłącznie opłacane przez punkty. Aby móc zakupić produkt za punkty należy mieć w koszyku przynajmniej jedną rzecz opłacaną złotówkami czy to w formie przelewu czy pobrania.